باربری تهرانسر حمل بار و حمل اثاثیه منزل در غرب تهران | اتوبار تهرانسر

باربری تهرانسر ( یکی از شعبات باربری افریقا بار ) در غرب تهران آماده ارائه خدمات در حوزه باربری ، بسته بندی لوازم منزل و اتوبار به صورت شبانه روزی می باشد و باربری و اتوبار تهرانسر بهترین قیمت باربری و اتوبار را در محدوده تهرانسر ارائه می کند .

شماره تلفن باربری تهرانسر :

برای تماس با باربری تهرانسر کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت بکنید و یا از مشاوره رایگان اتوبار تهرانسر استفاده بکنید . برای تماس راحت تر کافی است شماره های زیر را لمس بکنید تا به راحتی با شماره های باربری تهرانسر تماس بگیرید :

۰۲۱-۲۲۸۸۵۱۴۶ | ۰۲۱-۸۸۰۳۶۶۵۴
۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲ | ۰۲۱-۸۸۰۵۳۶۸۳

باربری تهرانسر

باربری تهرانسر یکی از شعبات شرکت باربری آفریقا بار می باشد که در محدوده تهرانسر فعالیت می کند و بهترین خدمات باربری و اتوبار را به شما ارائه می کند . باربری تهرانسر یکی از باربری تهران است که زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند و بهترین قیمت باربری در تهرانسر را به شما ارائه می کند .

باربری تهرانسر خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می کند که از ان ها می توان به حمل بار ، حمل اثاثیه منزل ، بسته بندی لوازم منزل ، حمل بار به شهرستان ، حمل جهیزیه عروس ، حمل بار به صورت VIP  و … همه این خدمات به صورت باربری شبانه روزی ارائه می شود . باربری در محدوده تهرانسر دارای ماشین های حمل بار متعددی می باشد که همه این ماشین ها مجهز به امکانات باربری و اتوبار می باشد و بهترین خدمات را به شما ارائه می کنند .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

شعبه باربری جردن

خدمات باربری تهرانسر در تهران

باربری غرب تهران تهرانسر خدمات متنوعی را به شما ارائه می کند که می توانید این خدمات و سرویس ها را در لیست زیر مشاهده بفرمایید و به هر کدام از این خدمات که نیاز داشتید کافی است با شماره های باربری و اتوبار تهرانسر تماس بگیرید .

  1. کیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )
  2. کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار)
  3. ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  4. کــــارتـــون هـــای ضــخــیــم و چـــنـد لایـــه ( یـک لایــه و چــــنــد لایـــه )
  5. استفاده از کارتن ۵ لایه با مقاومت بالا و با اندازه ای ۲ برابر کارتن موز
  6. حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  7. بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  8. دارای بهترین و جدیدترین وسایل جهت باربری و حمل بار
  9. حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها
  10. متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها در سریع ترین زمان
  11. بسته بندی لوازم با فوم ، کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  12. بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی
  13. بسته بندی لوازم بزرگ مانند : پیانو ، ساید بای ساید ، گاو صندق ، کمد
  14. بسته بندی ویژه لباس و وسایل شخصی

برای تماس با باربری و حمل اثاثیه منزل تهرانسر  کافی است با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت بکنید و همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر می شوند و به شما خدمت رسانی می کنند . هم چنین می توانید برای مشاوره و گرفتن اطلاعات در مورد باربری و اتوبار می توانید از شماره تلفن اتوبار تهرانسر استفاده بکنید و با باربری تهرانسر تماس بگیرید .

شماره های تماس باربری در تهران

شماره های تماس باربری تهران

تبلیغ : از شعبه باربری میرداماد دیدن فرمایید !!!

بسته بندی باربری تهرانسر :

باربری و حمل بار تهرانسر یکی از بهترین باربری های تهرانسر تهران است که علاوه بر خدمات باربری بسته بندی لوازم را نیز انجام می دهند و برای اینکار از بهترین افراد و تیم کاری استفاده می کنند ، بسته بندی لوازم از آن جهت حائز اهمیت است که اگر به صورت اصولی و با استفاده از لوازم بسته بندی لوازم منزل بسته بندی نشود اثاثیه در مثقال کوچکترین اشتباه آسیب خواهد دید و از طرفی افراد آموزش دیده حمل اثاثیه را انجام می دهند تا در حین اسباب کشی از این بابت نیز خیالتان راحت باشد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه بسته بندی و حمل اثاثیه و مطلع شدن از تعرفه های تهرانسر بار و نیسان بار تهرانسر کافیست با شماره تلفن های ما تماس حاص کنید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید .

بسته بندی لوازم در خانه

بسته بندی لوازم در خانه

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری تهرانسر,
تهران - غرب تهران - محله تهرانسر, Telephone No.02122885146
منطقه
تهران - تهرانسر
توضیحات
باربری تهرانسر در غرب تهران آماده ارائه خدمات در حوزه باربری ، بسته بندی لوازم منزل و اتوبار به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می کند و باربری و اتوبار تهرانسر بهترین
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :