باربری نیاوران در شمال تهران متخصص حمل بار - تلفن نیاوران : 88060002-021

باربری نیاوران ( یکی از مناطق تحت پوشش شرکت باربری افریقا ) در شمال تهران و در منطقه نیاوران آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد ، اتوبار نیاوران در محدوده نیاوران خدمات باربری زیر را ارائه می دهد : بسته بندی لوازم در خانه مشتری ، حمل بار و وسایل بزرگ و کوچک ، حمل اثاثیه منزل ، حمل جهیزیه عروس به صورت VIP ، حمل بار در تهران ، حمل بار به تمام نقاط تهران سریع ترین زمان انجام می دهد ، همه خدمات باربری نیاوران به صورت شبانه روزی است .

برای سفارش باربری و بسته بندی وسایل در منطقه نیاوران و یا در محدوده نیاوران کافیست با شماره های باربری نیاوران تماس بگیرید و سفارش خود را بدهید و همکاران ما در سریع ترین زمان خدمت رسانی می کنند .

شماره تلفن باربری نیاوران تهران :  ۸۸۰۶۰۰۰۲۰۲۱ |  ۲۲۸۸۵۱۴۶-۰۲۱

باربری نیاوران

باربری نیاوران یکی از مناطق تحت پوشش شرکت باربری و اتوبار آفریقا در منطقه نیاوران تهران به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و همشهریان عزیزی که در این منطقه مناطق اطراف تهران زندگی می کنند می توانند با شماره های باربری نیاوران تماس بگیرند و سفارش باربری خود را بدهند . باربری نیاوران با بیش از بیست سال تجربه در امر باربری و حمل و نقل و با به کارگیری کارگران و پرسنل کاردان و مجرب می تواند یک باربری مطمئن و بدون دردسری را برای شما به ارمغان بیاورد و به تمام خواسته های شما جواب دهد ، برای سفارش باربری کافیست که با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش باربری خود را بدهید .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

شعبه باربری فلسطین

بسته بندی وسایل در باربری نیاوران :

بسته بندی وسایل منزل و لباس های شما با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا انجام می شود و همه این کار ها به دست افراد متخصص و کاردان انجام می شود و بسته بندی لوازم در منزل یکی از خدمات باربری نیاوران می باشد و خدمات بسته بندی وسایل در شمال تهران به صورت زیر انجام می گیرد :

  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در سریع ترین زمان
  • بسته بندی اثاثیه منزل ، وسایل اداری و شرکتی و جهزیه عروس با استفاده جدیدترین ابزار روز دنیا
  • بسته بندی وسایل با کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، فوم ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  • بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی
  • بسته بندی و حمل وسایل بزرگ مانند : حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید

برای تماس با باربری و اتوبار نیاوران تهران کافی است که با شماره های زیر تماس بگیرید :

شماره های تماس باربری در تهران

شماره های تماس باربری تهران

خدمات باربری نیاوران در تهران :

  • بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی
  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ در باربری نیاوران
  • متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها در سریع ترین زمان
  • بسته بندی لوازم با فوم ، کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  • بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  • دارای بهترین و جدیدترین وسایل جهت باربری
  • حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها در منطقه نیاوران

خدمات باربری نیاوران و اتوبار نیاوران را در لیست بالا مشاهده می کنید و انواع خدمات ما را مشاهده می کنید و همه این خدمات به صورت شبانه روزی ارائه می شود و تنها با یک تماس به شما خدمت رسانی می کنیم .

شعبه باربری سهروردی

محله نیاوران تهران

نیاوران یکی از محله هاى شمال شهر تهران و منطقه شمیران است که در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز قرار دارد. این محله که بخشی از منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات می‌باشد، از شمال با ارتفاعات کلک‌چال، از غرب با تجریش، از شرق با دارآباد و از جنوب با فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب هم‌مرز است.خیابان نیاوران، خیابان اصلی این منطقه است که از میدان نیاوران آغاز شده و تا میدان قدس در تقاطع خیابان شریعتی امتداد دارد.

اسم محله نیاوران : به خاطر شیب زیاد خیابان های محله نیاوران معماری این منطقه ویژگی های منحصر به فردی دارد. اما شاید براتون جالب باشه که چرا اسم این منطقه نیاوران می باشد  . در قدیم نیاوران پر از نی زار هایی بوده که مردم برای جمع آوری نی ها به این منطقه میرفتند و برای همین این منطقه به اسم (نی آوران) معروف شده و به مرور زمان به نیاوران تبدیل شده است

محله نیاوران تهران در منطقه ۱ شهرداری تهران و بخشی از شهرستان شمیرانات می باشد. نیاوران را می توان بعنوان شمالی ترین محله تهران شناخت. اگر در محله نیاوران قصد حمل اثاثیه را دارید کافیست با ما در باربری نیاوران تماس بگیرید .

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری نیاوران,
تهران -نیاوران, Telephone No.02122885146
منطقه
تهران منطقه نیاوران
توضیحات
باربری نیاوران و اتوبار نیاوران در شمال تهران و در منطقه نیاوران آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد ، اتوبار نیاوران در محدوده نیاوران
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :