باربری سهروردی حمل بار و باربری در تهران - شماره تلفن : 88036654-021 | اتوبار سهروردی

باربری سهروردی ( یک از مناطق تحت پوشش باربری افریقا ) واقع در منطقه سهروردی آماده خدمت رسانی به شما همشهریان تهرانی در حوزه بسته بندی وسایل در خانه مشتری ، حمل بار ، حمل اثاثیه منزل ، حمل بار به شهرستان ، اتوبار سهروردی حمل وسایل اداری و شرکتی در سریع ترین زمان و به صورت شبانه روزی به شما خدمت رسانی می کند .

از بابت کرایه و کیفیت باربری سهروردی مطمئن باشید 

باربری خیابان سهروردی آماده حمل وسایل و اثاثیه منزل شماست ، اگر سفارش باربری دارید و یا می خواهید اسباب کشی کنید با شماره های باربری سهروردی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان باربری سهروردی استفاده کنید و ماشین حمل بار و کارگران در سریع ترین زمان در محل مورد نظر حاضر می شوند .

شماره تلفن باربری تهران :  ۸۸۰۳۶۶۵۴۰۲۱  |  ۲۲۸۸۵۱۴۶۰۲۱

باربری سهروردی

اولین قدم برای باربری انتخاب باربری و شرکت حمل بار کار بلد و وظیفه شناس می باشد که بتواند خواسته های شما را به خوبی انجام دهد و یک باربری و اسباب کشی بی دردسری داشته باشید . باربری سهروردی یکی از مناطق تحت پوشش شرکت باربری آفریقا بار با بیش از ۲۰ سال تجربه در امر باربری و حمل و نقل و با به کارگیری کارگران و پرسنل کاردان و مجرب می تواند یک باربری مطمئن و بدون دردسری را برای شما به ارمغان بیاورد و به تمام خواسته های شما جواب دهد ، برای سفارش باربری کافیست که با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش باربری خود را بدهید .

باربری سهروردی یکی از شعبات شرکت باربری آفریقا می باشد که در تهران فعالیت می کند و باربری افریقا حدوداً تمام نقاط تهران را پوشش می دهد و در هر منطقه از تهران که نیاز به باربری و اتوبار داشتید می توانید با اتوبار آفریقا تماس بگیرید و همکاران ما در سریع ترین زمان و به صورت شبانه روزی به شما خدمت رسانی می کنند .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

شعبه باربری جردن

باربری سهروردی و اتوبار سهرودی درارای تعداد زیادی ماشین در ابعاد بزرگ و کوچک مانند : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت بار و … را دارا می باشد که با این تنوع ماشین ها می تواند هر نوع باربری را جا به جا کند .

بسته بندی لواز منزل در باربری سهروردی  :

یکی از خدماتی که باربری سهروردی ارائه می کند بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی می باشد که این کار را با استفاده از بجدیدترین ابزار های روز دنیا انجام می دهد و برای بسته بندی از پرسنل مجرب و حرفه ای استفاده می کنیم و خدمات باربری سهروردی شمالی در حوزه بسته بندی به شرح زیر است :

  1. بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در سریع ترین زمان
  2. بسته بندی اثاثیه منزل ، وسایل اداری و شرکتی و جهزیه عروس با استفاده جدیدترین ابزار روز دنیا
  3. بسته بندی وسایل با فوم ، کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  4. بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی در منطقه سهروردی
  5. بسته بندی و حمل وسایل بزرگ مانند : حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید
بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

همان طور که در عکس های بالا می بینید ما به بهترین شکل لوازم منزل را بسته بندی می کنیم و برای سفارش بسته بندی لوازم و یا حمل بار کافی است که با شماره های باربری و اتوبار سهروردی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید .

شماره های تماس باربری در تهران

شماره های تماس باربری تهران 

خدمات باربری سهروردی  :

تمام خدمات باربری و اتوبار سهروردی به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان انجام می شود و هر موقع نیاز به باربری داشتید با شماره های باربری سهروردی تماس بگیرید و سفارش خود را بدهید و همکاران ما در سریع ترین زمان در محل مورد نظر حضور پیدا خواهند کرد . خدمات باربری سهروردی به شرح زیر است :

  • بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی
  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  • بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  • دارای بهترین و جدیدترین وسایل جهت باربری و حمل بار شبانه روزی
  • حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها در اتوبار سهروردی
  • متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها در سریع ترین زمان
  • بسته بندی لوازم با فوم ، کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  • حضور در محل در کم ترین زمان توسط اتوبار سهروردی

تعرفه باربری سهروردی و اتوبار سهروردی تهران :

تمام کرایه ها و تعرفه های باربری سهروردی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه حساب می شود و از لحاط کرایه خیالتان راحت باشد چون تمام تلاش ما در باربری سهروردی کسب رضایت شماست . اتوبار سهروردی یکی از منصف ترین باربری های تهران می باشد که بهترین قیمت را به شما عرضه می کند و برای سفارش باربری ارزان کافی است با شماره های اتوبار ما تماس بگیرید .

آشنایی با خیابان سهروردی تهران :

خیابان سهروردی تهران که نام قدیمی آن خیابان فرح بود و این خیابان یکی از خیابان هایی است که در منطقه ۷ می باشد . این خیابان از محدوده پل سید خندان در شمال آغاز شده و به خیابان بهار شیراز در باغ صبا منتهی می‌شود . سهروردی شمالی بورس کابینت و تجهیزات آشپزخانه است . این خیابان به افتخار شهاب‌الدین یحیی سهروردی فیلسوف و متفکر ایرانی نام‌گذاری شده‌است . خیابان سهروردی جنوبی در محدودهٔ طرح ترافیک قرار گرفته و تمام خیابان‌های شمالی، شرقی و غربی منتهی به آن توسط دوربین‌های مکانیزه کنترل می‌شوند. اما خیابان سهروردی شمالی از این قاعده مستثنا بوده و فقط در محدودهٔ طرح زوج و فرد واقع شده‌ است .

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری سهروردی,
تهران - خیابان سهروردی, Telephone No.02188036654
منطقه
تهران - خیابان سهروردی
توضیحات
باربری سهروردی واقع در منطقه سهروردی آماده خدمت رسانی به شما همشهریان تهرانی در حوزه بسته بندی وسایل در خانه مشتری ، حمل بار ، حمل اثاثیه منزل ، حمل بار به شهرستان ، حمل وسایل اداری و شرکتی در سریع ترین زمان
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :