باربری یوسف آباد حمل بار و اثاثیه منزل در تهران - شماره تماس : 88060002-021 | اتوبار یوسف آباد

باربری یوسف آباد ( یکی از مناطق تحت پوشش باربری آفریقا ) در مرکز تهران آماده حمل بار اثاثیه منزل ، باربری جهیزیه عروس و … با به روز ترین ابزار حمل بار است و باربری یوسف آباد در منطقه یوسف اباد قرار داراد و در امر بسته بندی و حمل بار و هم چنین چیدمان وسایل سابقه ۲۰ ساله دارد پس باربری یوسف اباد یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین باربری تهران است .

باربری یوسف آباد به صورت شبانه روزی است . 

اگر سفارش باربری دارید یا می خواهید اثاثیه خود را جا به جا کنید با باربری یوسف اباد تماس بگیرید و باربری بدون شکستگی و رنگ پریدگی وسایل را با تجربه کنید .

از قیمت باربری و کیفیت باربری یوسف آباد مطمئن باشید 

برای تماس با باربری یوسف آباد با شماره های زیر تماس بگیرید :

شماره تماس باربری یوسف آباد :

برای تماس با باربری یوسف آباد تهران کافی است که با شماره های زیر تماس بگیرید برای تماس گرفتن کافی است که شماره های زیر را لمس کنید و با باربری و اتوبار یوسف اباد تماس بگیرید .

۰۲۱-۲۲۸۸۵۱۴۶ | ۰۲۱-۸۸۰۳۶۶۵۴
۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲ | ۰۲۱-۸۸۰۵۳۶۸۳

باربری و اتوبار یوسف آباد متخصص بسته بندی و حمل بار می باشد که در حوزه باربری و حما اثاثیه منزل بیش از ۲۰ سال سابقه دارد و اگر باربری در محدوده یوسف آباد نیاز دارید و می خواهید اثاثیه خود را جا به جا کنید ، با باربری یوسف آباد تماس بگیرید .

باربری یوسف آباد در تهران داری بیش ترین تعداد ماشین حمل بار می باشد و از انواع ماشین هایی مانند : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت بار را دارا می باشد و می تواند هر باری را جا به جا کند .

یکی از مزیت های باربری یوسف آباد این است که در سریع ترین زمان در محل حاضر می شود و آماده خدمت رسانی به شما می باشد چون شعبه ما در منطقه یوسف آباد هست و همشهریان عزیز هر وقت با ما تماس بگیرند در سریع ترین زمان در محل حاضر می شویم .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

شعبه باربری ونک

شماره تماس مدیر باربری یوسف آباد :   ۰۹۱۲۶۳۰۵۰۹۶

باربری یوسف اباد در امر بسته بندی متخصص است و می تواند وسایل شما را به بهترین و با استفاده از جدیدترین ابزار بسته بندی کند تا در حین باربری هیچ مشکلی برای وسایل شما پیش نیاید .

باربری یوسف آباد زیر نظر باربری و اتوبار افریقا فعالیت می کند و در واقع یکی از شعبات شرکت حمل بار افریقا بار می باشد که در منطقه یوسف آباد فعالیت می کند و باربری آفریقا برای خدمت رسانی به همشریان در سریع ترین زمان اقدام به تاسیس چندین شعبه در تهران کرده تا در سریع ترین زمان به شما خدمت رسانی کند .

خدمات باربری یوسف آباد :

  1. بیمه کردن وسایل شما برای جلوگیری از خسارات احتمالی
  2. باربری شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل
  3. بسته بندی تخصصی و دقیق با جدید ترین ابزار روز دنیا
  4. حمل اثاثیه منزل به شهرستان و تمام نقاط ایران در باربری یوسف آباد تهران
  5. استفاده از پرسنل کاری و خوش اخلاق
  6. حمل انواع بار های کوچک و بزرگ به جای جای ایران توسط باربری یوسف آباد
  7. خدمت رسانی در کم ترین زمان در اتوبار یوسف آباد
  8. داشتن شعبات باربری  در تمام نقاط تهران و یوسف اباد بار
  9. باربری اینترنتی در تهران در اتوبار یوسف آباد
  10. باربری در محدوده یوسف آباد

یکی از خدمات ویژه ما در باربری و اتوبا یوسف آباد بسته بندی لوازم منزل در خانه مشتری می باشد که این کار را با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا انجام می دهیم و با بسته بندی های ما شما دیگر نباید نگران شکستگی و یا رنگ پریدگی و سایل خود نباشید .

بسته بندی لوازم منزل در خانه مشتری :

  • بسته بندی لوازم بزرگ مانند : پیانو ، ساید بای ساید ، گاو صندق ، کمد
  • بسته بندی ویژه لباس و وسایل شخصی در اتوبار یوسف اباد تهران
  • کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار)
  • ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  • کــــارتـــون هـــای ضــخــیــم و چـــنـد لایـــه ( یـک لایــه و چــــنــد لایـــه )
  • استفاده از کارتن ۵ لایه با مقاومت بالا و با اندازه ای ۲ برابر کارتن موز برای اجناس حساس مثل چینی و ظروف کریستالی
  • وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )
بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

همان طور که در بالا گفتیم باربری یوسف آباد یکی از مناطقی است که تحت پوشش شرکت باربری آفریقا قرار دارد و این شرکت بسته بندی لوازم منزل و حمل بار همه مناطق تهران را پوشش می دهد و در هر جایی از تهران که نیاز به باربری داشتید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید تا همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر شوند و به شما خدمت رسانی کنند.

ماسین های حمل بار باربری یوسف اباد

باربری یوسف اباد یکی از بهترین و منصف ترین باربری های شهر تهران می باشد که با استفاده بهترین تجهیزات خدمات باربری و اتوبار را به شما ارائه می کند . ماشین های حمل بار باربری یوسف آباد تهران شامل : کامیون بزرگ ، کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت بار می باشد که با این ماشین های مجهز و متنوع می تواند هر نوع باری را جا به جا نمایید . باربری یوسف آباد تهران هم چنین می تواند هر نوع باری را از تهران به شهرستان حمل نمایید .

وانت بار یوسف آباد تهران یکی از خدمات ما است که بار های کوچک شما را با استفاده از وانت بار یوسف اباد می توانیم در در سریع ترین زمان بار های کوچک و اثاثیه شما را در کمترین زمان به محل مقصد حمل می کنیم با استفاده از نیسان بار و وانت بار پس اگر می خواهید بار های کوچکی را جا به جا نمایید و یا در اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل به وانت بار نیاز داشتید کافی است که با شماره باربری یوسف آباد تماس بگیرید و سفارش خود را در باربری یوسف آباد ثبت بکنید .

ماسین های حمل بار باربری تهران

ماسین های حمل بار باربری تهران

مشاوره رایگان اتوبار یوسف آباد تهران

یکی دیگر از خدمات باربری و اتوبار یوسف آباد ارائه مشاوره رایگان است ، اگر می خواهید اسباب کشی کنید و یا می خواهید باربری و یا لوازم خود را بسته بندی بکنید به شما پیشنهاد می کنیم با شماره های باربری یوسف آباد تماس بگیرید و از مشاوران ما کمک بگیرید و از نکاتی در مورد باربری و اتوبار مطلع شوید و هم چنین شما می توانید از مشاوران باربری یوسف آباد سوالات و مشکلات خود را بپرسید . شماره تماس باربری یوسف اباد تهران : ۸۸۰۶۰۰۰۲

مشاوران ما در باربری یوسف آباد تهران نکاتی مانند موارد زیر را به شما خواهند آموخت :

  • جمع کردن وسایل و لوازم را با وسایل غیر ضروری آغاز کنید .
  • حتماً بر روی کارتن ها را بنویسید و مشخص کنید که داخل ان ها چه چیزی قرار دارد .
  • برای بسته بندی وسایل بزرگ تر از مثل : مبلمان و بوفه و … از نایلون های حباب دار استفاده کنید .
  • و …

پرسنل باربری یوسف اباد تهران

شرکت باربری یوسف آباد در مجموعه از بهترین کادر و پرسنل استفاده می کند تقریباً همه کارگران و همکاران ما خوش اخلاق هستند و همه پرسنل ما در زمینه کاری که انجام می دهند اموزش دیده اند و سعی دارند بهترین خدمات را به شما همشهریان عزیز تهرانی ارائه بکنند . هم چنین تمام پرسنل ما امورش دیده هستند و افرادی سالم و وظیفه شناس هستند .

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری یوسف آباد,
تهران - خیابان یوسف آباد,یوسف آباد- Telephone No.02188060002
منطقه
باربری خیابان یوسف آباد
توضیحات
باربری یوسف آباد ( یکی از مناطق تحت پوشش باربری آفریقا ) در مرکز تهران آماده حمل بار اثاثیه منزل ، باربری جهیزیه عروس و ... با به روز ترین ابزار حمل بار است و باربری یوسف آباد در منطقه یوسف آباد قرار داراد و در امر بسته بندی و حمل بار و هم چنین چیدمان وسایل سابقه 20 ساله دارد .
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :