باربری ونک ارائه خدمات باربری و حمل بار در ونک - شماره تماس : 88060002-021

باربری ونک ( یکی از شعبات شرکت باربری آفریقا ) در شمال تهران و در منطقه ۳ تهران در خیابان ونک و در محدوده ونک به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده حمل بار ، حمل اثاثیه منزل ، اسباب کشی به کل نقاط تهران و شهرستان در سریع ترین زمان می باشد .

 از لحاظ قیمت و کیفیت باربری ونک بار مطمئن باشید 

در هر زمان که نیاز به اسباب کشی و یا حمل بار داشتید حتی در روز های تعطیل باربری ونک در کنار شماست ، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش باربری و یا حمل اثاثیه منزل ، لوازم اداری ، شخصی و … را بدهید ، همکاران ما در سریع ترین زمان به شما خدمت رسانی خواهند کرد .

شماره تماس اتوبار و باربری ونک :   ۸۸۰۶۰۰۰۲-۰۲۱ ۸۸۰۳۶۶۵۴-۰۲۱

باربری ونک

باربری و اتوبار ونک یکی از شعبات شرکت باربری آفریقا بار در محله ونک دارای بیش از ۲۰ سال سابقه کار در امر باربری و حمل بار است و در زمینه بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل و حمل بار متخصص است و لوازم شما را با روش های جدید و به روز دنیا بسته بندی می کند و با این بسته بندی دیگر نگران شکستگی و یا رنگ پریدگی وسایل خود نباشید . همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر می شوند و بهترین خدمات را به شما ارائه می کند . باربری ونک دارای تعداد زیادی ماشین در ابعاد بزرگ . کوچک مانند : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت بار و … را دارا می باشد که با این تنوع ماشین ها می تواند هر نوع باربری را جا به جا کند .

حمل جهیزیه عروس به صورت ویژه یکی از خدمات باربری ونک می باشد پس از اگر می خواهید جهیزیه خود را جا به جا کنید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید .

سرویس دهی باربری ونک در تهران :

سرویس دهی شبانه روزی اتوبار و باربری ونک به این صورت است که شما با باربری ما تماس می گیرید و بعد از مشاوره رایگان ، ماشین متناسب با نیاز شما انتخاب می شود و ماشین باربری و به همراه همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر می شوند و اماده خدمت رسانی به شما هستند . اگر نیاز به بسته بندی داشته باشید همکاران ما این کار را به صورت کاملاً حرفه ای و با استفاده از جدیدترین ابزار برای شما انجام خواهند داد و بعد این وسایل را به ماشین حمل بار منتقل می  کنند و در محل مقصد متناسب با سلیقه شما این وسایل را در محل خود می چینند .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

شعبه باربری فلسطین

خدمات ویژه باربری ونک :

  1. بیمه کردن وسایل برای جلوگیری از خسارت احتمالی
  2. بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل شما به صورت کاملاً حرفه ای
  3. استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا
  4. دارای همکاران و کارگران مجرب و کار بلد
  5. ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  6. حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  7. حضور در مخل در کم ترین زمان
  8. باربری شبانه روزی و به صورت ۲۴ ساعته حتی در روز های تعطیل
  9. دارای انواع ماشین های حمل بار در تهران
  10. باربری شمال تهران

در لیست بالا خدمات باربری و اتوبار ونک را مشاهده می کنید و اگر نیاز به هر کدام از ان خدمات داشتید کافی است که با شماره باربری ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا کارگران و همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر شوند و به شما خدمت رسانی کنند . در عکس زیر شماره های باربری و اتوبار ظفر را مشاهده می کنید :

شماره های تماس باربری در تهران

شماره های تماس باربری تهران

حمل بار مطئمن با باربری ونک :

زمانی که نیاز به باربری و حمل بار دارید یکی از مهم ترین کار ها انتخاب یک شرکت باربری و اتوبار وظیفه شناس و متخصص می باشد که بتواند خواسته های شما را به خوبی انجام دهد و شما دیگر جای نگرانی از بابت حمل لوازم منزل و یا وسایل اداری نداشته باشید ، همه این ها به انتخاب شما بر می گردد .

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی در زمان باربری می تواند باعث این شود که وسایل یا مدارک مهم شما گم یا ناپدید شود و این مسئله می تواند برای شما زجر آور باشد و شما را به مشکل بیاندازد ، از این رو باربری ونک بار در خیابان ونک برای جلوگیری از ضرر رسیدن به شما با بسته بندی تخصصی لوازم و باربری شبانه روزی حتی در ایام تعطیل مانع از این کار می شود . عکس برخی از نمونه کار های ما را می توانید در زیر ببینید که در شعبه شیخ بهایی گرفته شده است  :

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

شعبه باربری سئول

تعرفه و نرخ کرایه های باربری ونک :

تمام کرایه ها و تعرفه های ونک بار بر اساس نرخ مصوب اتخادیه می باشد و تمام تلاش ما در این شرکت باربری کسب رضایت تمام مشتریانمان است و یکی از منصف ترین باربری ها در محله ونک و در تهران می باشیم .

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری ونک,
تهران - خیابان ونک, Telephone No.02188060002
منطقه
باربری منطقه ونک
توضیحات
باربری ونک در شمال تهران و در منطقه 3 تهران در خیابان ونک و در محدوده ونک به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده حمل بار ، حمل اثاثیه منزل ، اسباب کشی به کل نقاط تهران و شهرستان در سریع ترین زمان می باشد .
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :