باربری کریم خان در محله کریمخان تهران - شماره تماس : 88060002-021 | اتوبار کریم خان

باربری کریم خان ( یکی از شعبات شرکت باربری آفریقا ) در محله کریم خان و در منطقه ۶ تهران آماده بسته بندی وسایل ، حمل بار و جابه جایی اثاثیه منزل ، اسباب کشی و حمل جهیزیه عروس به صورت کاملاً ویژه است و خدمات ویژه ای را هم برای شما در نظر گرفته است .

اگر قصد سفارش باربری را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما نیز استفاده کنید :

شماره تماس باربری کریم خان در تهران :   ۸۸۰۶۰۰۰۲-۰۲۱  |  ۸۸۰۳۶۶۵۴-۰۲۱

باربری کریم خان

باربری کریم خان یکی از شعبات شرکت باربری آفریقا متخصص بسته بندی وسایل با استفاده جدیدترین ابزار روز دنیاست و باربری و اتوبار کریمخان از مرحله بسته بندی تا چیدمان وسایل در محل مقصد در کنار شماست . باربری کریم خان در محله کریم خان و در منطقه ۶ تهران فعالیت می کند و عزیزانی که در این محله و محله های اطراف هستند و قصد سفارش باربری را دارند می توانند با شماره های موجود در سایت تماس بگیرند و از مشاوره رایگان ما استفاده کنند و همکاران ما در سریع ترین زمان در محل می شوند وآماده خدمت رسانی به شما هستند .

باربری کریم خان دارای انواع وسایل نقلیه از جمله : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان و وانت بار است که می تواند هر نوع باربری را جا به جا نمایید و همه این ماشین ها به تجهیزات حمل بار و اتوبار مجهز هستند که در سطح تهران و حمل بار از تهران به شهرستان فعالیت می کنند .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

شعبه اتوبار ولیعصر

شماره تماس مدیر باربری کریم خان  :   ۰۹۱۲۶۳۰۵۰۹۶

باربری کریم خان بیش از ۲۰ سال سابقه در امر حمل بار دارد و در زمینه بسته بندی وسایل و حمل بار متخصص است و از افراد مجرب و کار دان در پرسنل خود استفاده کرده است و نهایت تلاش خود را برای کسب رضایت تک تک مشتریان خود انجام می دهد .

باربری کریمخان زیر نظر شرکت بزرگ حمل بار و باربری افریقا فعالیت می کند و در واقع یکی از شعبه های این شرکت باربری می باشد که در محله کریم خان فعالیت می کند .

شماره های باربری کریم خان در تهران :

برای سفارش باربری و یا استفاده از مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر که شماره های باربری و اتوبار کریم خان می باشد تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما در محل مورد نظر حضور به هم برسانند و به شما خدمت رسانی کنند :

شماره های تماس باربری در تهران

شماره های تماس باربری تهران

شعبه باربری لویزان

کرایه باربری کریم خان :

همه کرایه ها و تعرفه های اتوبار کریم خان براساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد و همه تلاش و سعی ما در این مجموعه حمل و نقل کسب رضایت شماست و در این را از هیچ کاری دریغ نمی کنیم و سعی می کنیم بهترین خدمات باربری واتوبار به شما عرضه بکنیم تا رضایت شما را به دست بیاوریم .

خدمات ویژه باربری کریم خان در تهران :

  1. دارای  ماشین های حمل بار زیاد و متنوع مانند : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان و ….
  2. بیمه کردن وسایل شما برای جلوگیری از خسارات احتمالی
  3. باربری شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل
  4. حمل اثاثیه منزل به شهرستان و به همه جای ایران
  5. استفاده از پرسنل کار بلد و خوش اخلاق
  6. حمل انواع بار های کوچک و بزرگ به جای جای ایران
  7. خدمت رسانی در کم ترین زمان
  8. رزرو آنلاین باربری در تهران
  9. حمل بار در سریع ترین زمان در تهران
  10. مشاوره رایگان باربری کریم خان

در عکس های زیر می توانید چندتا از نمونه کار های ما در حوزه بسته بندی لوازم منزل را مشاهده بفرمایید که به صورت حرفه ای این کار ار انجام داده ایم و بعد ان ها را با ماشین های حمل بار باربری به محل مورد نظر حمل کرده ایم :

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

آشنای با بلوار کریم خان :

بلوار کریم‌خان زند یا خیابان کریم‌خان زند ، یکی از خیابان‌های مهم و مرکزی در تهران است . این خیابان در جهت شرقی-غربی در میانمیدان هفت تیر و میدان ولی‌عصر جای گرفته‌است . از مراکز مهم این خیابان می‌توان به طلافروشی‌های در تقاطع خیابان ویلا و کتاب‌فروشی‌های سرشناس در نزدیکی میدان هفت تیر  مثل نشر چشمه ، نشر ثالث ، نشر ویستار و مرکز موسیقی بتهوون در نزدیکی میدان هفت تیر اشاره کرد .

شعبه باربری سبلان

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری کریم خان,
تهران - بلوار کریم خان زند, Telephone No.02188060002
منطقه
باربری لوارم کریم خان زند
توضیحات
باربری کریم خان در محله کریم خان و در منطقه 6 تهران آماده بسته بندی وسایل ، حمل بار و جابه جایی اثاثیه منزل ، اسباب کشی و حمل جهیزیه عروس به صورت کاملاً ویژه است و خدم
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :