اتوبار ولیعصر - شماره تماس باربری ولیعصر : 22862584-021

اتوبار ولیعصر واقع در خیابان ولیعصر آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی که در خیابان ولی عصر زندگی می کنند و هم چنین عزیزانی که در محدوده زندگی می کنند ، اتوبار ولیعصر و باربری ولیعصر با دارا بودن بیش ترین ماشین های حمل و نقل و هم چنین کارگران حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما می باشند ، برای تماس با ما و استفاده از مشاوره رایگان از شماره های زیر استفاده کنید .

شماره تماس اتوبار ولیعصر :

۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲  |  ۰۲۱-۲۲۸۸۵۱۴۶

اتوبار ولیعصر زیر نظر شرکت حمل و نقل و اتوبار آفریقا فعالیت می کند و یکی از چندین شعبه این شرکت در تهران می باشد که با این همه شعبه سعی دارد در کم ترین زمان در محل مورد نظر حاضر شود و به شما خدمت رسانی کند . اتوبار ولیعصر دارای انواع وسایل نقلیه اعم از : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت بار  است و با کارگران حرفه ای و خوش اخلاق از مرحله بسته بندی تا چیدمان در محل همراه شما خواهند بود .

 

شماره تماس مدیریت اتوبار ولیعصر  :

۰۹۱۲۶۳۰۵۰۹۶

یکی از خدمات مهم و جدیدی که باربری ولیعصر ارائه می کند بسته بندی وسایل شما می باشد ، همکاران ما با استفاده از جدیدترین تجهیزات روز دنیا در امر بسته بندی وسایل شما را بسته بندی می کنند و شما دیگر نباید نگران شکستگی و یا رنگ پریدگی وسایل خود باشید .

نحوه کار باربری ولیعصر به این صورت است که پس از تماس شما با همکارن ما ماشن متناسب با بار شما انتخاب می شود و در کم ترین زمان در محل حاضر می شوند و وسایل شمار را بسته بندی می کنند و بعد از انتقال آن ها به ماشین ، وسایل شما را تا مقصد برده و در محل مقصد متناسب با سلیقه شما ان ها را می چینند .

تعرفه اتوبار ولیعصر :

اتوبار ولیعصر یک باربر منصف است و تمام سعی خود را می کند تا رضایت تک تک مشتریان خود را به دست آورد و تعرفه باربری این شرکت بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد ، برای اطلاع از نرخ کرایه ها می توانید با همکاران ما تماس بگیرید .

خدمات اتوبار ولیعصر :

اتوبار ولیعصر با دارا بودن کارگران مجرب و کار بلد و هم چنین دارای انواع وسایل نقلیه مانند : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت بار می تواند خدمات زیر را ارائه کند :

  • سرویس دهی به صورت ۲۴ ساعته و در طول تمام هفته حتی در ایام تعطیل سال
  • حضور در محل در کم ترین زمان چون دارای بیش ترین تعداد شعبه باربری در تهران را داریم
  • بسته بندی ویژه تمام وسایل به صورت حرفه ای
  • حمل و نقل تجهیزات صنعتی کارخانه ای ، وسایل اداری ، اثاثیه منزل ، کالاهای مخابراتی و ….
  • بیمه کردن تمام وسایل در صورت نیاز
  • باربری شبانه روزی و ۲۴ ساعته در تهران
  • ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  • کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار)
  • بسته بندی لوازم منزل و وسایل اداری و شرکتی
  • وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )

باربری و اتوبار ولیعصر یکی از قدیمی ترین باربری های تهران می باشد که با دارا بودن تعدای زیادی ماشین های مجهز به ابزار های روز دنیا به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته به شما خدمت رسانی می کنند و برای سفارش باربری ولیعصر و بسته بندی لوازم کافیت با شماره های اتوبار و باربری ولیعصر تماس بگیرید .

شعبه باربری جردن

ماشین های حمل بار ولیعصر تهران

باربری ولیعصر دارای انواع ماشین های حمل بار و اسباب کشی هستند که می تواند بار شما را به همه جای تهران منتقل کنند یا اگر قصد حمل بار از تهران به شهرستان را دارید ماشین های حمل بار باربری ولیعصر این آمادگی را دارند که هر نوع باری را به همه جای ایران منقل کنند . باربری ولیعصر دارای انواع ماشین های حمل بار مانند : کامیون ، خاور ، کامیونت ، نیسان بار ، وانت بار می باشد که مجهز به تجهیزات روز دنیا هستند .

وانت بار ولیعصر نیز یکی از خدمات باربری ولیعصر می باشد ، شرکت باربری ولیعصر با استفاده از وانت بار هایی که دارد می تواند بارهای کوچک شما را با استفاده از وانت بار حمل نمایید و یا اگر در اسباب کشی وسایل کوچک تری دارید که می خواهید آن ها را جا به جا نمایید ، وانت بار ولیعصر در خدمت شما هستند تا بهترین خدمات را ارائه کند .

ماشین های حمل بار و حمل اثاثیه منزل

ماشین های حمل بار و حمل اثاثیه منزل

بسته بندی لوازم در اتوبار ولیعصر در تهران :

یکی از خدمات ویژه باربری و اتوبار ولیعصر بسته بندی لوازم در خانه مشتری می باشد که با استفاده از جدیدترین ابزار روز و به وسیله کارگران مجربو وظیفه شناس آن را انجام می دهیم که در ادامه می تواند تصاویری از این کارها را مشاهده فرمایید .

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

همانگونه که مشاهده می کنید شرکت باربری آفریقا از کارتن های مخصوص و استرچ رپ برای بسته بندی لوازمتان استفاده می کند تا هیچگونه آسیب و صدمه یی به اثاثیه تان وارد نمیشود .

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری ولیعصر,
تهران - خیابان ولیصر, Telephone No.02122862584
منطقه
باربری منطقه ولیعصر
توضیحات
اتوبار ولیعصر واقع در خیابان ولیعصر آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی که در خیابان ولی عصر و همچنین عزیزانی که در محدوده زندگی می کنند باربری ولیعصر تهران
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :