باربری تهران و اتوبار تهران - تلفن باربری : 22885146-021

باربری تهران یکی از بهترین باربری های تهران می باشد که به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان به شما همشهریان تهرانی خدمت رسانی می کند و همه مناطق تهران را پوشش می دهد و در هر جایی از تهران که نیاز به باربری و اتوبار داشتید می توانید با شماره های باربری تهران تماس بگیرید تا همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر شوند و به شما خدمت رسانی کنند .

باربری تهران به صورت شبانه روزی فعالیت می کند ( حتی در روز های تعطیل )

شماره باربری تهران :

برای تماس سریع و راحت بر روی شماره تلفن باربری تهران کلیک کنید تا به راحتی با شرکت باربری تهران تماس حاصل کنید .

۰۲۱-۲۲۸۸۵۱۴۶ | ۰۲۱-۸۸۰۳۶۶۵۴
۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲ | ۰۲۱-۸۸۰۵۳۶۸۳

برای سفارش باربری ، حمل بار در تهران ، اسباب کشی در تهران ، حمل اثاثیه منزل ، حمل بار به صورت vip  و … می توانید از شماره تلفن های بالا استفاده بکنید و در سریع ترین زمان از خدمات ما استفاده بکنید .

باربری تهران

باربری تهران که در اصل به اسم باربری و اتوبار آفریقا فعالیت می کند با بیش از ۲۰ سال سابقه در امر بسته بندی لوازم و حمل انواع بار ها در خدمت شما می باشد و در زمان که نیاز به باربری داشتید با شماره های باربری تهران تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید .

باربری تهران زیر نظر اتحادیه فعالیت میک ند و یکی از قدیمی ترین باربری های تهران محسوب می شود که بهترین خدمات را در کنار ارزان ترین قیمت به شما ارائه می کند .

هر ساله با نزدیک شدن به روز های اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل همشهریانی که مستاجر هستند و می خواهند خانه خود را عوض کنند با یک دغدغه ای به نام اسباب کشی مواجه هستند که برای عده ای خیلی سخت است وسایل را بسته بندی کنند و بعد آن را به محل جدید انتقال بدهند و در نهایت آن را با میل خود در محل مقصد چیدمان کنند .

اگر شما هم جرو افراد بالا می باشید به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات باربری تهران استفاده کنید تا یک باربری بدون دردسر و خوبی داشته باشید چون باربری تهران از مرحله بسته بندی لوازم در خانه مشتری تا مرحله چیدمان در محل مقصد در کنار شماست و بهترین خدمات را به شما ارائه می کند .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

باربری تهران با توجه به تجربه و افراد متخصصی که دارد می تواند به بهترین شکل ممکن بارها و اثاثیه شما را حمل کند چون در کنار این ها از بهترین لوازم روز دنیا برای بسته بندی وسایل خانه و باربری استفاده می کند .

( ادعا نمیکنیم بهترین هستیم ، ثابت می کنیم )

در ادامه با خدمات و سرویس های باربری و اتوبار تهران آشنا خواهید شد :

بسته بندی لوازم در خانه مشتری در باربری تهران :

یکی از خدمات ویژه باربری تهران بسته بندی لوازم و اثاثیه شما با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا به دست افراد متخصص و کاردان می باشد  می باشد ، در لیست زیر می توانید خدمات بسته بندی اتوبار تهران را مشاهده کنید :

  1. بسته بندی لوازم بزرگ مانند : پیانو ، ساید بای ساید ، گاو صندق ، کمد
  2. بسته بندی ویژه لباس و وسایل شخصی
  3. کــــارتـــون هـــای ضــخــیــم و چـــنـد لایـــه ( یـک لایــه و چــــنــد لایـــه )
  4. استفاده از کارتن ۵ لایه با مقاومت بالا و با اندازه ای ۲ برابر کارتن موز برای اجناس حساس مثل چینی و ظروف کریستالی
  5. وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )
  6. کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار)
  7. ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)

در ادامه هم شمای می توانید نمونه کار های بسته بندی باربری تهران را مشاهده بفرمایید و در صورت نیاز به بسته بندی با ما تمس بگیرید همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید از بهترین لوازم بسته بندی استفاده شده است :

بسته بندی لوازم در خانه

بسته بندی لوازم در خانه

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

برای سفارش هر کدام از خدمات بسته بندی لوازم باربری تهران و دیگر خدمات شرکت باربری تهران کافی است که با شماره تلفن های باربری و اتوبار تهران تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت بکنید .

شماره های تماس باربری در تهران

شماره های تماس باربری تهران

نرخ کرایه باربری تهران

همه کرایه و تعرفه هایی که در باربری تهران از مشتریان گرفته می شود همه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد و همه سعی و تلاش ما در باربری تهران نشاندن لبخند رضایت حاصل از باربری و اتوبار بر لبان شماست .

باربری ارزان تهران شرایط اقتصادی را در نظر می گیرد و سعی دارد کمترین قیمت باربری تهران را از مشتریان خود بگیرید ، شرکت باربری در تهران از بهترین پرسنل و بهترین ابزار استفاده می کند تا رضایت شما مشتریان عزیز تهرانی را به دست بیاورد  .

خدمات باربری تهران :

باربری تهران با توجه به کادر خوش اخلاق و متخصصی که دارد خدمات متنوعی را در حوزه باربری و اتوبار به همشریان تهرانی ارائه می کند که در لیست زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید :

  1. حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  2. بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  3. حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها
  4. کامیـون های شش متـری با دیواره های موکـت کاری هـمراه با ۵۰ عـدد پتو
  5. بسته بندی لوازم بزرگ مانند : پیانو ، ساید بای ساید ، گاو صندق ، کمد
  6. بسته بندی ویژه لباس و وسایل شخصی
  7. دارای ماشین های حمل بار بزرگ و کوچک
  8. حمل بار در تهران
  9. متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها در سریع ترین زمان

این ها خدمات اتوبار تهران می باشد که به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته به شما همشریان عزیز ارائه می شود .

در این ویدیوی زیر هم شما نمونه از بسته بندی های باربری تهران را مشاهده می کنید :

 

 

ماشین های حمل بار و اثاثیه منزل در باربری تهران  :

باربری تهران دارای تعداد زیادی ماشین حمل بار و حمل اسباب کشی است که به امکانت روز مجهز شده اند و از کامیون گرفته تا وانت در باربری  و حمل بار تهران موجود می باشد .

ماشین های باربری و اتوبار تهران شامل : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت بار می باشد که با توجه به این که راننده های ما تمام کوچه ها و خیابان های تهران را به خوبی می شناسند در سریع ترین زمان در محل حاضر می شوند و به شما همشهریان عزیز خدت رسانی می کنند .

هر زمان که نیاز به ماشین حمل بار در تهران ، یا ماشین مناسب برای اسباب کشی نیاز داشتید کافی است که با شماره تلفن باربری و اتوبار تهران تماس بگیرید .

ماشین های حمل بار و حمل اثاثیه منزل

ماشین های حمل بار و حمل اثاثیه منزل

قیمت باربری تهران :

تمام کرایه ها و تعرفه های باربری تهران بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود و همه تلاش ما در باربری و اتوبار تهران کسب رضایت تک تک مشتریانمان است و برای رسیدن به ای هدف تمام تلاش خود را انجام می دهیم .

مناطق تحت پوشش باربری و اتوبار تهران :

در ادامه شما می توانید چند نمونه از مناطقی که شرکت باربری تهران آن ها را پوشش می دهد را ملاحضه بفرمایید ، در خصوص پوشش مناطق باربری تهران به شما بگوییم که باربری و حمل بار تهران تقریباً همه مناطق تهران را پوشش می دهد .

باربری در شمال تهران :

باربری ونک ، باربری میرداماد ، باربری جردن ، باربری فرمانیه ، باربری تجریش ، باربری شیخ بهایی ، باربری ظفر ، باربری رعفرانیه ، باربری شمیرانات ، باربری شریعتی ، باربری ولیعصر  و ….

باربری در مرکز تهران :

باربری یوسف آباد ، باربری امیر آباد ، باربری عباس آباد ، باربری جهان آرا ، باربری بهشتی ، باربری سهروردی ، باربری مطهری ، باربری کریم خان ، باربری آرژانتین  و …

باربری در غرب تهران :

باربری شهرک غرب ، باربری سعادت آباد ، باربری مرزداران ، باربری پونک ، باربری حکیم   و ….

باربری در شرق تهران :

باربری تهران پارس ، باربری سبلان ، باربری نارمک ، باربری لویزان ، باربری صیاد   و …

در این شرایط کرونایی هم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی آماده خدمت رسانی به شما همشهریان تهرانی است .

خدمات VIP در باربری تهران

یک دیگر از خدمات باربری و حمل بار افریقا بار ارائه خدمات ویژه VIP می باشد که این خدمت دارای ویژگی های دیگری بجز خدمات عموی است که وظیفه هر باربری است را انجام میدهد و این خدمات بصورت زیر می باشند :

  1. ارسال کامیون بصورت ۲۴ ساعته حتی در روز های تعطیل
  2. حمل و نقل وسایل لوکس و قیمت بالا
  3. استفاده از سامانه ردیابی کامیون
  4. ارائه خدمات بسته بندی
  5. ارائه خدمات قبل از اسباب کشی و بعد از اسباب کشی برای مشتریان عزیز

یکی از گروه های هدف ما که بیش تر از این خدمات VIP استفاده می کنند عروس داماد های عزیز هستند که بیش تر تمای لدارند از این خدمات استفاده بکنند  و اگر شما هم خواهان یک باربری بی دردسر و بدون دغدغه هستند همین الان با شماره تلفن های باربری افریقا تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت بکنید.

تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند و به شما خدمت رسانی بکنند و هم چنین یکی از خدمات ما حمل وسایل بزرگ مانند یخچال ، پیانو و … می باشد.

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل بار
Provider Name
باربری تهران,
تهران, Telephone No.02122885146
منطقه
تهران
توضیحات
باربری تهران یکی از بهترین باربری های تهران می باشد که به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان به شما همشهریان تهرانی خدمت رسانی می کند و همه مناطق تهران را پوشش می دهد و در هر جایی از تهران که نیاز به باربری و اتوبار داشتید
×