باربری فرمانیه متخصص حمل بار - شماره اتوبار فرمانیه : 22885146-021 | اتوبار فرمانیه

باربری فرمانیه ( یکی از مناطق تحت پوشش باربری آفریقا ) در خیابان فرمانیه آماده بسته بندی وسایل در منزل ، حمل بار و اتوبار فرمانیه ، حمل اثاثیه منزل ، حمل وسایل اداری و سازمانی در سریع ترین زمان و به صورت شبانه روزی می باشد ، اگر سفارش باربری در فرمانیه و یا محله های اطراف را دارید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید و همکاران کار بلد ما در سریع ترین زمان در محل حاضر می شوند .

شماره تماس باربری فرمانیه در تهران :  ۲۲۸۸۵۱۴۶-۰۲۱  |   ۲۲۸۶۲۵۸۴-۰۲۱

( بسته بندی ویژه + چیدمان ویژه + بیمه کردن وسایل )

باربری فرمانیه

باربری فرمانیه و اتوبار فرمانیه یکی از مناطق تحت پوشش شرکت باربری آفریقا می باشد که متخصص بسته بندی لوازام به صورت حرفه ای و استفاده از ابزار روز دنیا ، حمل بار ، حمل اثاثیه منزل به بهترین شکل و به صورت  VIP  و با استفاده از جدیدترین ماشین ها و استفاده کادر و پرسنل کاربلد و متخصص در حوزه حمل بار ، بیمه وسایل و اثاثیه شما آماده ارائه خدمت می باشد .

در هر زمان از شبانه روز نیاز به باربری داشتید باربری فرمانیه در خدمت شماست 

زمانی که نیاز به باربری و حمل دارید مهم ترین کار انتخاب یک شرکت حمل بار کار بلد و وظیفه شناس و دلسوز می باشد که بتواند خواسته های شما را به خوبی انحام دهد و شما دیگر جای نگرانی از بابت حمل لوازم منزل و یا وسایل اداری نداشته باشید ، همه این ها به انتخاب درست شما بر می گردد .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

شعبه باربری لویزان

باربری فرمانیه خدمات زیر را ارائه می کند :

  • بیمه کردن تمام وسایل شما جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  • بسته بندی لوازم منزل ، وسایل اداری و شرکتی و جهزیه عروس با استفاده جدیدترین ابزار روز دنیا
  • متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها در سریع ترین زمان
  • کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار)
  • ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  • بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی
  • حمل پیانو، گاوصندوق، ساید بای ساید در باربری فرمانیه
  • دارای بهترین و جدیدترین وسایل حمل بار

باربری و اتوبار فرمانیه بار با سابقه ای طولانی و درخشان بیش از ۲۰ سال و هم چنین استفاده از بهترین و کار بلدترین پرسنل در تیم خود ، می تواند به نیاز های شما به خوبی پاسخ دهد و یک باربری آسان و بدون هیچ دردسری را برای شما به ارمغان بیاورد .

حمل اثاثیه منزل در پروسه باربری می تواند باعث این شود که وسایل یا مدارک مهم شما گم یا ناپدید شود و این مسئله می تواند برای شما خیلی ضرر داشته باشد ، این رو باربری فرمانیه برای چلوگیری از ضرر رسیدن به مشتریان خود با بسته بندی تخصص لوازم و باربری شبانه روزی حتی در ایام تعطیل مانع از این کار می شود .

در ادامه شما شماره های باربری و اتوبار فرمانیه در منطقه فرمانیه تهران را مشاهده می کنید می توانید این شماره ها تماس بگیرید وسفارش خود را ثبت کنید و از خدمات ما استفاده کنید و یکی از خدمات ما مشاوره رایگان است که در صورت تماس می توانید از این امکان استفاده کنید :

شماره های تماس باربری در تهران

شماره های تماس باربری تهران

بسته بندی لوازم در باربری فرمانیه تهران :

یکی ار خدمات ویژه باربری فرمانیه بسته بندی لوازم در خانه مشتری می باشد که به صورت شبانه روزی و با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا این کار را انجام می دهیم و کارگران و همکاران وظیفه شناس ما سعی دارند تا با ارائه بهترین خدمات باربری در تهران رضایت شما را جلب کنند و مشتری دائمی ما باشید .

در عکس های زیر هم چند نمونه از نمونه کارهای باربری فرمانیه تهران را مشاهده می کنید :

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

شعبه ولیعصر

آشنایی با محله فرمانیه تهران :

محله فرمانیه یکی از محله‌های شمیران  و شمال شرق کلان شهر تهران است . این محله در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شميرانات تهران قرار دارد . محله فرمانيه از جنوب با بزرگراه صدر و منطقه اختياريه، از غرب با كامرانيه جنوبی و چيذر ، از شمال با نياوران و حصار بوعلی و از شرق با ميدان نو بنياد همسايه است. همچنین خیابان فرمانیه ( شهید دکتر لواسانی )، خیابان اصلی منطقه می‌باشد .

که از چهارراه فرمانیه در شرق آغاز شده و تا چهارراه کامرانیه و بلوار اندرزگو در غرب ادامه دارد. سپس یک انشعاب از اين خيابان از چهارراه كامرانيه به سوی‌ شمال غرب حركت می‌كند و سرانجام به خيابان دزاشيب در تقاطع خيابان عمار منتهی‌ می‌شود . محله فرمانیه در گذشته متعلق به خانواده فرمانفرمائیان ، خانوادهٔ پرنفوذ و بسیار متمولِ ایرانی بوده‌است و نام فرمانیه نیز از نام این خانواده گرفته شده‌است.

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری فرمانیه,
تهران - محله فرمانیه, Telephone No.02122885146
منطقه
تهران - محله فرمانیه
توضیحات
باربری فرمانیه در خیابان فرمانیه آماده بسته بندی وسایل در منزل ، حمل بار و اتوبار فرمانیه ، حمل اثاثیه منزل ، حمل وسایل اداری و سازمانی در سریع ترین زمان و به صورت شبانه روزی
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :