باربری دیباجی حمل اثاثیه منزل و اتوبار در شمال تهران - تلفن : 22885146-021

باربری دیباجی یکی از بهترین باربری ها در شمال تهران می باشد که در زمینه بسته بندی و حمل اثاثیه منزل فعالیت می کند و خدمات باربری دیباجی به این شرح است : بسته بندی لوازم منزل به صورت ویژه ، اسباب کشی منازل ، حمل وسایل بزرگ و کوچک ، حمل جهیزیه عروس ، حمل وسایل اداری و شرکتی ، حمل اثاثیه منازل به صورت شبانه روزی ( حتی در روزه های تعطیل ) در سریعترین زمان و با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا و به وسلیه افراد کاردان و وظیفه شناس این کار ها را انجام می دهیم .

اگر در منطقه دیباجی زندگی می کنید و نیاز به باربری و یا بسته بندی لوازم دارید می توانید با شماره های باربری دیباجی تماس بگیرید و همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر می شوند و آماده حمل و بسته بندی وسایل شما هستند .

شماره تماس باربری دیباجی تهران :

۰۲۱-۲۲۸۸۵۱۴۶
۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲

برای تماس با باربری دیباجی کافی است که شماره های بالا را لمس کنید و همشهریانی که در محدوده دیباجی نیاز به باربری دارند و یا در اطراف منطقه دیباجی نیاز به باربری و اتوبار دارید با شماره های باربری دیباجی تماس بگیرید و سفارش باربری خود را بدهید .

باربری دیباجی

باربری دیباجی یکی از شعبات شرکت باربری آفریقا بار می باشد و تقریباً همه مناطق تهران را پوشش می دهد و در هر منطقه ای از تهران که نیاز به باربری داشتید می توانید با شماره های باربری افریقا تماس بگیرید و سفارش باربری خود را بدهید و همکاران ما در اتوبار آفریقا در سریع ترین زمان به شما خدمت رسانی می کند .

این شرکت باربری دیباجی با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در زمینه حمل بار و بسته بندی لوازم منزل بهترین خدمات را به شما عرضه می کند و یکی از منصف ترین باربری های شمال تهران می باشد که با بهترین ابزار و بهترین افراد در مجموعه خود به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی می کند و به صورت شبانه روزی در خیابان دیباجی خدمت رسانی می کند و در صورتی که بخواهید سفارش باربری دیباجی بدهید کافی است که با شماره های باربری دیباجی تماس بگیرید .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

شعبه باربری میرداماد

بسته بندی وسایل در باربری دیباجی :

بسته بندی وسایل منزل و لباس های شما با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا انجام می شود و همه این کار ها به دست افراد متخصص و کاردان انجام می شود و بسته بندی لوازم در منزل یکی از خدمات باربری دیباجی می باشد و خدمات بسته بندی وسایل در دیباجی به صورت زیر انجام می گیرد :

  1. بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در سریع ترین زمان
  2. بسته بندی اثاثیه منزل ، وسایل اداری و شرکتی و جهزیه عروس با استفاده جدیدترین ابزار روز دنیا
  3. بسته بندی وسایل با کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، فوم ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  4. بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی
  5. بسته بندی و حمل وسایل بزرگ مانند : حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید

خدمات باربری دیباجی در تهران :

  • بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی
  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  • متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها در سریع ترین زمان
  • بسته بندی لوازم با فوم ، کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  • بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  • دارای بهترین و جدیدترین وسایل جهت باربری
  • حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها در منطقه دیباجی

خدمات باربری دیباجی و اتوبار دیباجی را در لیست بالا مشاهده می کنید و انواع خدمات ما را مشاهده می کنید و همه این خدمات به صورت شبانه روزی ارائه می شود و تنها با یک تماس به شما خدمت رسانی می کنیم . و در ادامه می توانید چندتا از نمونه کارهای ما در که حین بسته بندی لوازم گرفته شده است را مشاهده بفرمایید :

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

آشنایی با منطقه دیباجی تهران :

خیابان دیباجی‌ یکی از خیابان‌های شمالی شهر بین قلهک و اختیاریه که توسط بزرگراه صدر به دو قسمت‌ جنوبی و شمالی تقسیم می‌شود . در غرب این خیابان، قیطریه و در شرق آن خیابان اختیاریه قرار دارد . دیباجی‌جنوبی با آب و هوای نسبتا خوب و کوچه‌های آرام از مناطق قدیمی تهران محسوب شده و در برخی خیابان‌ها و کوچه‌های آن بافت بومی هم دیده می‌شود .

باربری جردن تهران

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری دیباجی,
تهران - دیباجی, Telephone No.02122885146
منطقه
تهران محدوده دیباجی
توضیحات
باربری دیباجی و اتوبار دیباجی یکی از بهترین باربری ها در شمال تهران می باشد که در زمینه بسته بندی و حمل اثاثیه منزل فعالیت می کند و خدمات باربری دیباجی به
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :