باربری انقلاب بهترین و منصف ترین اتوبار خیابان انقلاب تهران 22885146 | اتوبار انقلاب

باربری انقلاب ( یکی از شعبات شرکت باربری آفریقا بار ) در خیابان انقلاب و محدوده های اطراف تهران به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی می کند . باربری و اتوبار انقلاب ارائه کننده بهترین و کمترین قیمت باربری و اتوبار در میدان انقلاب می باشد ، خدمات باربری و حمل بار انقلاب شامل : حمل بار ، بسته بندی لوازم منزل ، حمل بار به شهرستان ها ، حمل بار به صورت VIP ، اسباب کشی و … همه این خدمات به صورت شبانه روزی ارائه می شوند .

شماره تلفن باربری انقلاب تهران :

برای تماس با باربری و حمل بار انقلاب کافی است که با شماره های زیر تماس بگیرید و سفارش باربری و اتوبار خود را ثبت بکنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر شوند و به شما خدمت رسانی بکنند .  اگر با گوشی وارد سایت شده اید می توانید بر روی شماره کلیک کنید تا به راحتی با اتوبار انقلاب تماس بگیرید :

۰۲۱-۲۲۸۸۵۱۴۶ | ۰۲۱-۸۸۰۳۶۶۵۴
۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲ | ۰۲۱-۸۸۰۵۳۶۸۳ 

باربری انقلاب

باربری انقلاب یکی از شعبات شرکت حمل و نقل آفریقا بار می باشد که در محدوده انقلاب تهران فعالیت می کند و خدمات متنوعی را در حوزه باربری و اتوبار به همشهریان عزیز ارائه می کند ، باربری انقلاب از بهترین تجهیزات روز دنیا و بهترین افراد در زمینه حمل بار و اسباب کشی استفاده می کند و سعی دارد با استفاده از بهترینها ، بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه بکند .

باربری انقلاب با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه باربری و اتوبار در تهران زیر نظر اتحادیه کار می کند و همه سعی و تلاش خود را بکار می گیرد تا رضایت تک تک مشتریان خود را به دست بیاورد و یک خاطره خوش از اسباب کشی و حمل بار در ذهن شما به یادگار بگذارد . برای تماس با باربری و اتوبار انقلاب کافی است که با شماره های این باربری تماس بگیرید .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

ماشین های حمل بار انقلاب تهران

باربری انقلاب دارای انواع ماشین های حمل بار و اسباب کشی هستند که می تواند بار شما را به همه جای تهران منتقل کنند یا اگر قصد حمل بار از تهران به شهرستان را دارید ماشین های حمل بار باربری انقلاب این آمادگی را دارند که هر نوع باری را به همه جای ایران منقل کنند . باربری انقلاب دارای انواع ماشین های حمل بار مانند : کامیون ، خاور ، کامیونت ، نیسان بار ، وانت بار می باشد که مجهز به تجهیزات روز دنیا هستند .

وانت بار انقلاب نیز یکی از خدمات باربری انقلاب می باشد ، شرکت باربری انقلاب با استفاده از وانت بار هایی که دارد می تواند بارهای کوچک شما را با استفاده از وانت بار حمل نمایید و یا اگر در اسباب کشی وسایل کوچک تری دارید که می خواهید آن ها را جا به جا نمایید ، وانت بار انقلاب در خدمت شما هسند .

ماشین های حمل بار و حمل اثاثیه منزل

ماشین های حمل بار و حمل اثاثیه منزل

شعبه باربری میرداماد

خدمات باربری و اتوبار انقلاب

باربری و حمل بار انقلاب تهران خدمات مختلفی را به شما همشهریان عزیز ارائه می کند که در ادامه آن ها را می بینید همه این خدمات باربری انقلاب به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان ارائه می شوند و به هرکدام از سرویس ها که احتیاج داشتید کافی است که با شماره های اتوبار انقلاب تماس بگیرید و سفارش خود را بدهید .

  • بیمه کردن تمام وسایل در صورت نیاز
  • سرویس دهی به صورت ۲۴ ساعته و در طول تمام هفته حتی در ایام تعطیل سال
  • بسته بندی لوازم منزل و لوازم اداری به صورت حرفه ای
  • حمل و نقل تجهیزات صنعتی کارخانه ای ، وسایل اداری ، اثاثیه منزل ، کالاهای مخابراتی و ….
  • باربری شبانه روزی و ۲۴ ساعته در تهران
  • ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  • کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار)
  • بسته بندی لوازم منزل و وسایل اداری و شرکتی
  • وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )

برای سفارش باربری می توانید از شماره های باربری انقلاب استفاده بکنید و با باربری انقلاب تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت بکنید و یک باربری و حمل بار بدون دردسری را تجربه بکنید ، هم چنین از شماره های زیر می توانید برای مشاوره استفاده بکنید و از مشاوره رایگان حمل بار انقلاب استفاده بکنید و سوالات و مشکلات خود را در حیطه باربری و اسباب کشی را از مشاوران مجرب ما بپرسید و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید .

شماره های تماس باربری در تهران

شماره های تماس باربری تهران

شعبه باربری شیخ بهایی

تعرفه باربری انقلاب در تهران

همه کرایه ها و تعرفه هایی که در باربری انقلاب از مشتریان عزیز اخذ می شود همه بر اساس نرخ مشوب اتحادیه می باشد و همه سعی و تلاش ما در مجموعه باربری و اتوبار انقلاب کسب رضایت تک تک مشتریان عزیزمان می باشد و برای رسید به این هدف تمام تلاش خود را انجام می دهیم . مطمئن باشید که یکی از منصف ترین باربری های تهران می باشیم .

 

 

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری انقلاب,
تهران - خیابان انقلاب, Telephone No.02122885146
منطقه
تهران - میدان انقلاب
توضیحات
باربری انقلاب در خیابان انقلاب و محدوده های اطراف تهران به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی می کند . باربری و اتوبار انقلاب ارائه کننده بهترین و کمترین قیمت باربری
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :