گواهینامه لازم برای حمل بار و اسباب کشی در تهران | باربری افریقا تهران

باربری آفریقا تهران یکی از باربری های با سابقه و قدیمی شهر تهران می باشد که خدماتی مانند: حمل بار ، حمل اثاثیه منزل ، حمل بار به شهرستان ، بسته بندی لوازم منزل و … به صورت  شبانه روزی فعالیت می کند باربری افریقا  یکی از شرکت های باربری است که خدمات بسته بندی لوازم در خانه مشتری را انجام می دهد و همه گواهینامه های لازم را داراست و وسایل و لوازم شما را به بهترین شکل ممکن بسته می کند تا شما نگران اسباب کشی خود نباشید .

 

شماره تلفن اتوبار آفریقا ۸۸۰۵۳۶۸۳_۰۲۱

 

گواهینامه برای خودروهای اتوبار آفریقا  :

دریافت گواهینامه اولین شرط و قدم اصلی برای افرادی است که می خواهند اقدام به رانندگی خودروهای باربری کنند. همانطور که می دانید در حال حاضر چند نوع گواهینامه برای افراد متقاضی صادر می شود که عبارتند از:

• گواهی نامه پایه یک
• گواهینامه پایه دو
• گواهی نامه پایه سه
• گواهینامه موتور سیکلت

هر یک از این گواهی نامه ها شرایط خاص خود را جهت آزمون و همچنین دریافت گواهی نامه دارند و رانندگانی که موفق به دریافت آنها شده اند، طبق قوانین راهنمایی رانندگی کشورمان محدودیت هایی جهت رانندگی خودروهای باربری و حمل بار دارند. بطوری که :

• رانندگانی که دارای گواهینامه پایه یک رانندگی هستند می توانند خودروهای باربری با ظرفیت بیش از ۶ تن را هدایت کنند.
• رانندگانی که گواهی نامه پایه دو دارند می توانند اقدام به رانندگی خودروهای حمل بار با ظرفیت حداکثر ۶ تن کنند.
• رانندگان دارای گواهینامه پایه سوم می توانند خودروهای سواری با حداکثر ۹ نفر سرنشین و همچنین وانت بار تا حداکثر ۳٫۵ تن وزن را هدایت کنند.

باربری آفریقا

باربری آفریقا

تبلیغ : از باربری شیخ بهایی دیدن فرمایید !!

در حقیقت بیشتر شهروندانی که جهت دریافت گواهینامه اقدام می کنند موفق به دریافت گواهی نامه پایه دوم می شوند که در واقع شامل موارد مطرح شده در مورد گواهی نامه پایه سوم رانندگی نیز می شود. این افراد می توانند جهت رانندگی خودروهای حمل بار از نوع سبک و یا نیمه سنگین مانند وانت بار و یا کامیونت اقدام کنند.

اما کسانی که قصد رانندگی خودروهای سنگین باربری از جمله تریلی را دارند باید حتما اقدام در آزمون رانندگی پایه یک شرکت و مدرک گواهینامه رانندگی آنرا دریافت کنند.

در باربری آفریقا برای اطمینان مشتریان عزیز ازبابت رانندگان ماشین های حمل بار در اینجا برای شما بطور واضح مطالب را توضیح داده ایم. 

باربری شهرک غرب

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :