باربری کشاورز در بلوار کشاورز متخصص حمل بار و اثاثیه منزل - تلفن : 22885146-021

باربری کشاورز ( یکی از شعبات شرکت باربری آفریقا بار ) آماده حمل بار و حمل اثاثیه منزل و بسته بندی وسایل منزل در خانه مشتری ، حمل انواع بار های کوچک و بزرگ ، حمل جهاز عروس در بلوار کشاورز و محله های اطراف خدمت رسانی می کند و آماده حمل وسایل اداری و شرکتی است و همه خدمات باربری و اتوبار کشاورز به صورت شبانه روزی است ( حتی در روز های تعطیل )

اگر نیاز به باربری و حمل بار در بلوار کشاورز و محله های اطراف دارید می توانید با شماره های باربری کشاورز تماس بگیرید و سفارش باربری خود را بدهید و از مشاوره رایگان باربری کشاورز استفاده کنید و همکاران ما در سریع ترین زمان در محل مورد نظر حاضر می شوند و به شما خدمت رسانی می کند .

شمار تلفن باربری کشاورز در بلوار تهران : ۲۲۸۸۵۱۴۶۰۲۱  |  ۸۸۰۶۰۰۰۲-۰۲۱

باربری کشاورز

باربری کشاورز یکی از شعبات شرکت باربری آفریقا بار دارای بیش ترین تعداد ماشین های حمل بار می باشد و می تواند هر باری جا به جا کند و همه خدمات ما توسط افراد مجرب و کاردان انجام می گیرید و با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا به شما خدمت رسانی می کنیم . ما عضو اتحادیه می باشیم و همه کرایه ها و تعرفه ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود و سعی داریم بهترین خدمات را به شما ارائه بکنیم .

ارائه خدمات متنوع باربری و حمل اثاثیه و حمل بار با بهترین تیم کاری حرفه ای و اموزش دیده حمل بارتان را انجام می دهند ، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان شما را راهنمایی کنیم .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

بسته بندی در خانه مشتری در باربری کشاورز :

یکی از خدمات ویژه باربری کشاورز بسته بندی لوازم منزل در خانه مشتری می باشد و با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا و توسط افراد متخصص و کاردان انجام می شود و همه این خدمات به صورت شبانه روزی ( حتی در روز های تعطیل ) همه این کارها را انجام می دهد و در سریع ترین زمان در محل حضور پیدا می کنیم و به اماده خدمت به شما هستیم :

  1. اسباب کشی در بلوار کشاورز با خدمات جدید
  2. بسته بندی وسایل با کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، فوم ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  3. بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در سریع ترین زمان
  4. بسته بندی در خانه مشتری به روش اروپایی
  5. بسته بندی ویژه لباس و وسایل شخصی
  6. بسته بندی اثاثیه منزل ، وسایل اداری و شرکتی و جهیزیه عروس با استفاده جدیدترین ابزار روز دنیا
  7. بسته بندی : حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و بقیه وسایل بزرگ

باربری کشاورزی یکی از قدیمی ترین باربری های تهران می باشد که با بیش از ۲۰ سال سابقه کار به صورت شبانه روزی همه نوع خدماتی را به همشهریان عزیز تهرانی ارائه می کند و از ۰ تا ۱۰۰ حمل بار و اسباب کشی در کنار شما است و برای استفاده از خدمات شرکت ما کافی است که با شماره های باربری کشاورز تماس بگیرید و سفارش مورد نظر خود را بدهید تا همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر شوند وبه شما خدمت رسانی بکنند .

در ادامه عکس هایی از بسته بندی لوازم منزل در خانه مشتری را مشاهده می کنید که در حین بسته بندی لوازم گرفته شده است :

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

خدمات باربری کشاورز در بلوار کشاورز :

باربری کشاورز در محدوده کشاورز یکی از بهترین باربری های تهران می باشد و خدمات متنوعی را ارائه می کند و در ارائه خدمات از افراد متخصص و ابزار روز دنیا استفاده می کند و دارای بیش ترین تعداد ماشین های حمل بار می باشد و خدمات اتوبار کشاورز به صورت زیر می باشد :

  • بسته بندی لوازم با فوم ، کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  • بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  • بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی
  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  • متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها در سریع ترین زمان
  • دارای بهترین و جدیدترین وسایل جهت باربری
  • حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها در منطقه کشاورز

شماره های باربری کشاورز را مشاهده می کنید که می توانید با این شماره ها تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت بکنید و همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر شوند و به شما خدمت رسانی بکنند و همچنین می توانید برای مشاوره رایگان از این شماره های باربری کشاورز استفاده بکنید و از مشاوره رایگان ما استفاده بکنید :

شماره های تماس باربری در تهران

شماره های تماس باربری تهران

کرایه های باربری کشاورز  :

تمام کرایه های باربری کشاورز بر اساس نرخ مصوب اتحادیه لحاظ می شود و از بابت کرایه ها مطمئن باشید چون همه تلاش ما کسب رضایت شماست و باربری کشاورز یکی از منصف ترین باربری های تهران می باشد که بهترین خدمات باربری و اتوبار را به همشهریان عزیز ارائه می کند . برای اطلاع از نرخ کرایه ها با شماره های ما تماس بگیرید چون نرخ کرایه ها به متغیر های زیادی بستگی دارد می توانید با شماره های باربری کشاورز تماس بگیرید و از نرخ کرایه ها مطلع شوید .

آشنایی بیش تر با بلوار کشاورز تهران :

بلوار کشاورز که نام قدیمی ان بلوار الیزابت نام داشت و در منطقه ۶ تهران واقع شده است ، علت نام گذاری این خیابان به بلوار کشاورز، مجاورت ساختمان پیشین وزارت کشاورزی ایران با آن است.ساختمان مورد اشاره هم اکنون ساختمان قوه قضاییه است . این بلوار که پیشتر به نام بلوار الیزابت دوم نامیده می‌شد، در زمان گذشته یکی از تفرجگاه‌های شهر تهران بوده است . طوری که در ساعت های پایانی روز و روزهای تعطیل، بسیاری از شهروندان از این بلوار به عنوان محل گذران اوقات فراغت و تفریح استفاده می‌کردند . در میانه این بلوار نهری روان است که به رودخانه کرج شهرت دارد.

شعبه باربری سهروردی

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری کشاورز,
تهران - بلوار کشاورز, Telephone No.02122885146
منطقه
تهران - بلوار کشاورز
توضیحات
باربری کشاورز آماده حمل بار و حمل اثاثیه منزل و بسته بندی وسایل منزل در خانه مشتری ، حمل انواع بار های کوچک و بزرگ ، حمل جهاز عروس در بلوار کشاورز و محله های اطراف خدمت
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :