باربری چمران در غرب تهران - شماره تماس : 88060002-021

باربری چمران ( یکی از مناطق تحت پوشش باربری آفریقا ) در غرب استان تهران آماده بسته بندی وسایل شما به صورت کاملاً حرفه ای و جا به جایی اثاثیه منزل ، لوازم اداری بزرگ و کوچک با انواع وسایل نقلیه مانند : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان و وانت بار در کمترین زمان و مطمئن در محله و محدوده چمران است .

برای تماس با باربری چمران می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید :

شماره تماس باربری چمران تهران :

برای تماس با باربری چمران می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت بکنید برای شماره گیری راحت تر کافی است که شماره ها را لمس بکنید :

۰۲۱-۲۲۸۸۵۱۴۶ | ۰۲۱-۸۸۰۳۶۶۵۴
۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲ | ۰۲۱-۸۸۰۵۳۶۸۳

باربری چمران در زمینه بسته بندی لوازم ، اثاثیه منزل و حمل و نقل کاملاً متخصص است و با داشتن کارگران حرفه ای ، کار بلد و خوش اخلاق و هم چنین با داشتن انواع وسیله های نقلیه بزرگ و کوجک می توانید در کمترین زمان بارهای شما را جا به جا کند .

باربری چمران به صورت باربری شبانه روزی فعالیت می کند . 

باربری چمران زیر نظر شرکت باربری و اتوبار آفریقا فعالیت می کند شرکت باربری افریقا در همه مناطق تهران شعبه دارد تا در سریع ترین زمان اثاثیه و لوازم شما همشهریان عزیز را جا به جا نماید .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

اهمیت مشاوره در حمل اثاثیه  :

مشاوره برای حمل لوازم منزل شاید در اولین نگاه اهمیتی نداشته باشد و برخی آنرا لازمه نمی دانند البته این دیدگاه را برخی از باربری نیز دارند ولی ما در اینجا قصد داریم تا اهمیت آنرا بازگو کنیم .

ابتدا توضیح می دهیم که مشاوره برای حمل بار شامل چه چیزهایی می شود :

مشاوران باربری آفریقا شما را با نحوه حمل بار بسته بندی و چیدمان آشنا می کنند و به شما آموزشهای نو و تازه ای از نحوه حمل بار و لوازم منزلتان به شما می دهند تا باعث آگاهی شما  شوند .

از نحوه انجام صحیح بسته بندی ،حمل بار و چیدمان در منزل جدیدتان را به شما آموزش می دهند تا اگر بسته بندی نیز برعهده خودتان بود آنرا به نوه صحیح انجام دهید زیرا بسته بندی بیشترین اهمیت در حمل بار را داراست و بسته بندی غلط باعث ایجاد آسیب و صدمه به لوازم منزلتان خواهد شد .

شعبه باربری شریعتی 

اتوبار چمران بهترین باربری در محدوده چمران می باشد و با یک تماس در محل مورد نظر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است و نحوه کار ما در اتوبار چمران به این صورت است که شما با شماره های موجود در سایت تماس می گیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده می کنید و همکاران ما با توجه به نیاز شما ماشین را در سریع ترین زمان به محل مورد نظر ارسال می کنند .

خدمات باربری چمران در تهران :

خدمات و سرویس هایی که باربری چمران ارائه می کند شامل موارد زیر است و برای سفارش هر کدام از این ها کافی است که با شماره های باربری و اتوبار چمران تماس بگیرید :

  1. بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  2. بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل به صورت کاملاً حرفه ای
  3. وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )
  4. دارای بهترین و جدیدترین ابزار جهت باربری
  5. ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  6. بسته بندی ویژه لباس و وسایل شخصی
  7. حضور در محل در کم ترین زمان
  8. بهترین باربری در منطقه چمران
  9. سرویس دهی ۲۴ ساعته حتی در روز های تعطیل
  10. متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها در سریع ترین زمان
  11. ارائه کننده بهترین قیمت و بهترین کیفیت در بین باربری های تهران
  12. دارای کارگران کار بلد و خوش اخلاق

بسته بندی لوازم منزل در باربری چمران :

یکی از خدمات ویژه باربری و اتوبار چمران بسته بندی لوازم منزل در خانه مشتری می باشد که با ستفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا انجام می شود و همکاران ما در باربری چمران به صورت کامل و با استفاده از جدیدترین ابزر روز دنیا وسایل شما را بسته بندی می کنند تا در هنگام اسباب کشی و حمل بار هیچ اتفاقی برای لوازم شما نیفتد .

در ادامه بعضی از نمونه کار های ما در حوزه بسته بندی لوازم منزل را مشاهده می کنید :

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

شعبه باربری شیخ بهایی

بسته بندی لوازم بزرگ مانند : پیانو ، ساید بای ساید ، گاو صندق ، کمد  ،  استفاده از کارتن ۵ لایه با مقاومت بالا و با اندازه ای ۲ برابر کارتن موز برای اجناس حساس مثل چینی و ظروف کریستالی و ابزار جدید دیگری که کمک می کنند یک بسته بندی عالی را برای شما انجام دهیم .

 

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری چمران,
تهران - بزرگراه شهید چمران, Telephone No.021-88060002
منطقه
تهران - بزرگراه شهید چمران
توضیحات
باربری چمران ( یکی از مناطق تحت پوشش باربری آفریقا ) در غرب استان تهران آماده بسته بندی وسایل شما به صورت کاملاً حرفه ای و جا به جایی اثاثیه منزل ، لوازم اداری بزرگ و کوچک با انواع وسایل نقلیه مانند : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان و وانت بار در کمترین زمان و مطمئن در محله و محدوده چمران است .
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :