باربری وزرا در مرکز تهران ارائه کننده خدمات باربری در خیابان وزراء

باربری وزرا ( یکی از مناطق تحت پوشش باربری آفریقا ) یکی از بهترین باربری هایی است که در خیابان وزراء تهران خدمات باربری ارائه می کند و خدمات باربری وزرا به این صورت می باشد : بسته بندی لوازم منزل ، حمل بار و اثاثیه منزل ، حمل بار به شهرستان ، حمل جهیزیه عروس ، حمل بار های بزرگ و کوچک با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا و توسط افراد کاردان و وظیفه شناس انجام می گیرد .

باربری ورزا به صورت شبانه روزی می باشد .

باربری وزرا دارای انواع وسایل نقلیه است مانند : کامیون ، کامیونت ، نیسان ، وانت  می باشد و علاوه بر این کامیون های مجهزبه به جدیدترین ابزار روز دنیا دارای نیسان های مسقف و روز باز نیز هست و به همراه این ماشین های مجهز کارگران ما آشنایی کامل با تجهیزات روز دنیا را دارند و در کار خود بهترین هستند .

برای سفارش باربری کافیست با شماره های باربری وزرا تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر می شوند و آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد .

شماره تلفن باربری وزرا تهران :

برای تماس با باربری وزراء می توانید از شماره تماس باربری زیر استفاده کنید و برای تماس گرفتن کافی است که شماره ها را لمس کنید و با حمل بار وزرا تماس بگیرید

۰۲۱-۸۸۰۳۶۶۵۴
۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲

باربری وزرا

یکی از شعبات شرکت باربری آفریقا بار می باشد که در محدوده خیابان وزراء به شما همشهریان تهرانی خدمت رسانی می کند و به محله ها و خیابان های اطراف نیز هم خدمت رسانی می کند . آفریقا بار تمام نقاط تهران را پوشش می دهد و در هر جایی از تهران که نیاز به باربری و حمل بار داشتید با شماره ای باربری و اتوبار آفریقا تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

باربری شبانه روزی وزرا :

باربری وزرا یکی از باربری های با سابقه تهران می باشد که بیش از ۲۰ سال است که در زمینه باربری و حمل بار فعالیت می کند و همه خدمات ما در اتوبار وزرا به صورت شبانه روزی است . باربری وزرا دارای بیمه های خسارات ، ضرب و خورد شدگی و … می باشد که با کم ترین هزینه برای بیمه کردن خسارات احتمالی در هنگام حمل بار به مشتریان داده می شود . همان طور که گفتم باربری وزرا به صورت شبانه روزی است و در هر ساعتی از شبانه روز که نیاز به باربری داشتید به با شماره های اتوبار وزرا تماس بگیرید حتی در روزهای تعطیل )

بسته بندی لوازم خانه در منزل مشتری :

یکی از خدمات باربری وزرا بسته بندی لوازم در خانه مشتری می باشد که با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا این کار را انجام می دهیم و دیگر نگران شکستن وسایل خود نباشید و خدمات بسته بندی باربری وزراء به این شرح است :

  • بسته بندی و حمل وسایل بزرگ مانند : حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید
  • بسته بندی در خانه مشتری به روش اروپایی و جدید
  • بسته بندی وسایل با فوم ، کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  • حمل بار و اثاثیه منزل
  • بسته بندی اثاثیه منزل ، وسایل اداری و شرکتی و جهزیه عروس با استفاده جدیدترین ابزار روز دنیا

خدمات باربری وزرا در تهران :

  1. بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  2. حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  3. حمل بار درتهران
  4. کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار)
  5. ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  6. کــــارتـــون هـــای ضــخــیــم و چـــنـد لایـــه ( یـک لایــه و چــــنــد لایـــه )
  7. دارای بهترین و جدیدترین وسایل جهت باربری و حمل بار
  8. بسته بندی لوازم با فوم ، کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  9. حضور در محل در کم ترین زمان توسط در باربری افریقا
  10. حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها در اتوبار افریقا
  11. متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها

اتوبار وزرا در خیابان وزرا

باربری و اتوبار وزرا یکی از بهترین و منصف ترین باربری های تهران می باشد که به صورت شبانه روزی در تهران فعالیت می کند و هر زمان که نیاز به شرکت باربری و بسته بندی داشته باشید کافی است که با شماره های زیر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر شوند و به شما خدمت رسانی کنند .

شماره های تماس باربری در تهران

شماره های تماس باربری تهران

نمونه کارهای حمل بار وزرا

در تصاویر زیر نمونه کارهای باربری و حمل بار وزرا را مشاهده می کنید که وسایل را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کرده اند و اگر نیاز به بسته بندی داشته باشید کافی است که با ما تماس بگیرید .

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم در خانه

بسته بندی لوازم در خانه

تبلیغ : از شعبه باربری میرداماد دیدن فرمایید .

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری وزرا,
تهران - خیابان وزرا, Telephone No.02122885146
منطقه
تهران خیابان وزرا
توضیحات
باربری وزرا یکی از بهترین باربری هایی است که در خیابان وزراء تهران خدمات باربری اراده می کند و خدمات باربری وزرا به این صورت می باشد : بسته بندی لوازم منزل ، حمل بار و اثاثیه منزل ،
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :