باربری ملاصدرا در محله ملاصدرا - تلفن باربری : 88036654-021

باربری ملاصدرا ( یکی از مناطق تحت پوشش شرکت باربری آفریقا ) در محله و خیابان ملاصدرا آماده بسته بندی ، حمل بار انواع بار و حمل اثاثیه منزل و جهیریه عروس به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا است ، هم محله هایی که در ملاصدرا هستند و یا در محله ها و یا خیابان های اطراف هستند می توانند با شماره های ما تماس بگیرند .

باربری ملاصدرا به صورت شبانه روزی است ( حتی در روزهای تعطیل )

اگر در محله ملاصدرا و یا خیابان های اطراف آن هستید و می خواهید سفارش باربری بدهید و یا می خواهید اثاثیه منزلتان را بسته بندی کنید می تواند با شماره های ما به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما هم استفاده کنید .

شماره تماس باربری ملاصدرا :

۰۲۱-۸۸۰۶۰۰۰۲  |   ۰۲۱-۸۸۰۳۶۶۵۴

بارری ملاصدرا

باربری ملاصدرا یکی از مناطق تحت پوشش شرکت باربری آفریقا می باشد که در حوزه بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل و همچنین در حوزه حمل بار متخصص است و می تواند لوازم و اثاثیه شما را به بهترین امکانات در خیابان ملاصدرا جا به جا نماید . هر زمانی که نیاز به باربری و حمل دارید مهم ترین کار انتخاب یک شرکت حمل بار کار بلد و وظیفه شناس و دلسوز می باشد که بتواند خواسته های شما را به خوبی انجام دهد و شما دیگر جای نگرانی از بابت حمل لوازم منزل و یا وسایل اداری نداشته باشید ، همه این ها به انتخاب درست شما بر می گردد .

شرکت باربری آفریقا بار یکی از بهترین شرکت های حمل بار در تهران است و با سابقه ای طولانی و درخشان بیش از ۲۰ سال و هم چنین استفاده از بهترین و کار بلدترین پرسنل در تیم خود ، می تواند به نیاز های شما به خوبی پاسخ دهد و یک باربری آسان و بدون هیچ دردسری را برای شما به ارمغان بیاورد . حمل اثاثیه منزل در پروسه باربری می تواند باعث این شود که وسایل یا مدارک مهم شما گم یا ناپدید شود و این مسئله می تواند برای شما خیلی ضرر داشته باشد ، این رو شرکت باربری ملاصدرا برای جلوگیری از ضرر رسیدن به مشتریان خود با بسته بندی تخصص لوازم و باربری شبانه روزی حتی در ایام تعطیل مانع از این کار می شود .

شماره تماس اتوبار و باربری

شماره تماس اتوبار و باربری

شعبه باربری یوسف آباد

سرویس دهی باربری ملاصدرا در تهران :

سرویس دهی باربری ملاصدرا به صورت شبانه روزی است حتی در روزهای تعطیل و از مرحله بسته بندی تا چیدمان وسایل در مقصد در کنار شما خواهد بود و سرویس هایی را که ارائه می دهد را در لیست زیر مشاهده می کنید :

  • حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها
  • بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی در باربری ملاصدار
  • بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی در اتوبار و باربری ملاصدرا
  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید در باربری ملاصدرا
  • بسته بندی لوازم منزل ، وسایل اداری و شرکتی و جهزیه عروس با استفاده جدیدترین ابزار روز دنیا
  • متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه شرکت ها و اداره ها در سریع ترین زمان
  • بسته بندی لوازم با فوم ، کارتن مخصوص بسته بندی و لباس ، پاپل رپ ، استرچ رپ
  • حضور در محل در کم ترین زمان توسط اتوبار ملاصدرا
  • استفاده از کارتن ۵ لایه با مقاومت بالا و با اندازه ای ۲ برابر کارتن موز برای اجناس حساس مثل چینی و ظروف کریستالی
  • وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )

همان طور که در لیست بالا می بینید باربری ملاصدرا خدمات متنوعی را به شما همشهریان عزیز ارائه می کند و به هر کدام از خدمات بالا نیاز داشتید کافی است که با شماره های باربری ملاصدرا تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت بکند و در زیر شماره های باربری و اتوبار ملاصدرا را مشاهده می کنید که می توانید با آن ها تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت بکنید :

شماره های تماس باربری در تهران

شماره های تماس باربری تهران

بسته بندی لوازم منزل در باربری ملاصدرا  :

یکی خدمات ویژه باربری ملاصدرا بسته بند لوازم در خانه مشتری می باشد که به صورت شبانه روزی و با استفاده بهترین ابزار و بهترین افراد این کار را انجام می دهد و در ادامه هم می توانید چندتا عکس از نمونه کار های ما را مشاهده بکنید . برای سفارش بسته بندی لوازم در تهران کافی است با شماره های اتوبار ملاصدرا تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت بکنید :

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

شعبه باربری شهری

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری ملاصدرا,
تهران -خیابان ملاصدرا, Telephone No.02188036654
منطقه
تهران - ملاصدرا
توضیحات
باربری ملاصدرا در محله و خیابان ملاصدرا آماده بسته بندی ، حمل بار انواع بار و حمل اثاثیه منزل و جهیریه عروس به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا است ، هم محله هایی که در ملاصدرا هستند و
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :